Lag supportsak
Overskrift:
Kundenummer:
*
Kontaktperson:
Modul:
Beskrivelse:
Kategori:
*
E-Post:
Telefon:
Skriv inn koden
*

Hvordan sjekke om du er klar for den nye versjonen?

Det er gjort flere store og små tilpasninger i den nye versjonen, og på grunn av dette kan det være at kvitteringsskrivere og kassaskuff dere i dag benytter ikke lenger er kompatible med denne versjonen.

For å avdekke om dere har hardware som oppfyller kravene i ny forskrift, før dere får tilgang til ny oppdatert versjon, har vi laget et program som dere kan kjøre på kassen, for å sjekke at den skriveren dere har, kan benyttes videre i den oppdaterte versjonen. Dette programmet vil også ha innebygget en veiviser for å rapportere tilbake til oss om skrivere er kompatible eller ikke.

Dersom sjekken gir tilbakemelding om at dere har en kvitteringsskriver som er kompatibel og kan brukes videre, så vil dere i etterkant få tilgang til en Servicepack som dere kan installere for å oppdatere til den nye versjonen.

Dersom sjekken gir tilbakemelding om at dere har en kvitteringsskriver som IKKE er kompatibel, vil dere måtte bytte ut denne før dere får tilgang til en oppdatering.

Send inn skjemaet på slutten av veiviseren uansett om systemet er godkjent eller ikke, så tar vi kontakt enten med servicepack eller for å finne ut hva som ikke fungerer hos dere.

Det er viktig å gjøre oppmerksom på at dersom dere ikke innen 1.1.2019 har oppdatert til ny versjon, så er dere selv ansvarlig for at dere ikke benytter en versjon som er i samsvar med de nye forskriftene.

Her kan dere hente program som sjekker skriverkompabilitet i kassemodulen: 

https://support2.unimicro.no/SetupUniKassaSkriverSjekk.exe  (Fungerer ikke i Chrome, bruk Edge eller annen nettleser)

Se egne artikler hvordan denne fungerer, dersom du får melding om at alt er ok eller melding om at det ikke er ok.