Meny

Uni Faktura

Fristen for å registrere seg er utgått.
Start: 10.04.2018 09:00
Slutt: 10.04.2018 15:00
Sted: Bergen
Pris: 2 990,00 Eks. Mva
Ledige plasser: 8
Påmeldingsfrist: 08.04.2018 00:00

Firma: *
Deltagernavn: *
E-post: *
Nyhetsbrev:
Kommentar:
Det er mulig å avbestille uten kostnad inntil 6 dager før kursdato. For betalingskurs blir faktura tilsendt og forfaller etter gjennomføring. Ved for få påmeldte forbeholder vi oss retten til å avlyse kurs. Eventuelle rabatter vil bli trukket fra på faktura.

Uni Faktura går fra grunnleggende nivå, som passer for deg som er ny i programvaren, til det ganske avanserte.

Kurset gir opplæring i programvaren Faktura i Unimicro V3. Denne modulen inneholder også tilbud, ordre, varelager og innkjøp.

Kurset foregår normalt i våre lokaler, der vi har PC til alle deltakerne, og undervisningen veksler mellom tema på storskjerm og oppgaver som den enkelte løser i Uni Faktura. Er du ny i programvaren vil du uansett få med deg kursdokumentasjonen og oppgavene vi gjennomgår, slik at du kan repetere dette senere.

Emnene er knyttet til salgsprosessen, i vid forstand, i en moderne bedrift, der de ulike oppgavene blir vist løst i Uni Faktura. Vi viser de smarte måtene å arbeide på som vårt prisvinnende program innbyr til. Du øker utbyttet hvis du setter av litt tid til å trene på emner og funksjoner som blir presentert, etter du har gjennomført kurset.

Agenda.

1.  Oppstart og faste Register

  • Pålogging, server, startbilde, bruke widgets, innstillinger
  • Hurtigtaster i programmet, lær alternativer til å bruke mus

2.  Vare- og kundekort

  • Opprette kunde, bruke 1881, betalingsbetingelser
  • Opprette vare, varegruppe, priser, rabatterog rabattmatrise

3.  Registrering av tilbud, ordre, bestilling og faktura

  • Lær de mange veiene til målet, ulike arbeidsmetoder
  • Varer og tjenester, tilbud, ordre, bestilling, varemottak
  • Elektronisk faktura - EHF-, fakturering, epost
  • Betalingsoppfølging, purring, inkasso, kreditnota

4.  Oversiktsbildet - hvordan bruke Uni Faktura effektivt

  • Bruke oversiktsbildet effektivt, levering, samlefakturering

5.  Varemottak og lager

  • Innkjøp, bestilling, varemottak, flere arbeidsmåter
  • Varelager, lageradministrasjon, lagerverdi

6.  Rapporter, salgsanalyse og statistikk

  • Salgsanalysen, heftig verktøy, hvordan sette opp utvalg
  • rapporter, lage egne rapportgrupper

7.  Nyttige funksjoner

  • Outlook integrasjon, lagre eposter mot ulike register, oppslag
  • Aktiviteter knyttet til kunde, prosjekt, brevmal, dokumentarkiv
  • Prisjustering, brukerdefinerte felt

 

Kursdokumentasjon og kursbevis.

Du får tilsendt pdf med kursdokumentasjon etter at påmeldingsfristen har gått ut. Etter fullført kurs får alle deltakerne tilsendt kursbevis i pdf-format, pr epost, som man kan skrive ut eller lagre.