Premium nettbutikk

Skalerbar salgsplattform skapt for å videreutvikles.

Fleksibilitet og valgfrihet

Uni nettbutikk er en netthandelsløsning stappfull av funksjoner som kan tilpasses dine kundegrupper. Plattformen er bygd for videreutvikling og skreddersys etter deres behov. 

Vi samarbeider gjerne med eksterne grafiske byrå og andre kompetansemiljø, eller vi setter sammen et team fra Uni Micro Web som har lang fartstid innen netthandel. 

Vi ønsker å skape gode kundeopplevelser og effektive løsninger med sterke integrasjoner i toppklasse mot Uni Økonomi V3, Uni Economy, SpareBank1 Regnskap og DNB Regnskap. 

Vår integrasjonsmotor

– et naturlig midtpunkt for netthandel

Integrasjonsplattformen er utviklet og skalert for en skybasert fremtid med stadig større krav til effektivitet og nøyaktighet i alle arbeidsprosesser til en netthandelsvirksomhet.

Fremtiden kommer til å kreve mer av oss. Systemer må utveksle data og forretningsprosesser på en helt annen måte enn tidligere. Løsningene må kunne vokse i takt med deres drømmer og ambisjoner. Dette har vi tilrettelagt for uten at dere må investere i ny IT-infrastruktur. Kun koble til mer funksjonalitet og kraft etter hvert som behovene øker.

Vår nettbutikkløsning

En skreddersydd løsning er perfekt for deg som ønsker en unik og personlig butikk på nett. På denne måten får du et design som er tilpasset din bedrift. Vi står klare til å hjelpe deg med å sette opp nettbutikken tilpasset dine behov. 

  • Relaterte produkt
    Vis en liste over lignende eller relaterte produkter i produktvisning, og oppnå mersalg.
  • Produktimport
    Importer produkter, handlelister, kategorier og URL'er raskt og enkelt med vår importfunksjon.
  • Produktbildeimport
    Med vår innebygde importfunksjon kan du enkelt legge inn alle varebildene dine samlet, og de vil automatisk matches mot riktig vare, så lenge varenummer og bildenavn er likt.
  • Smartsøk
    Smartsøk gir kunder tilgang til produkter, kategorier og artikler knyttet til søkeordet de har skrevet inn.
  • Rabattkoder
    Rabattkoder gir deg mulighet til å tilby rabatter til nye eller eksisterende kunder, ved å gi de en spesiell kode eller kupong. Rabattkoder hjelper til med å tiltrekke nye kunder til nettbutikken og er et godt virkemiddel i markedsføringen.
  • Ordrebehandling
    Ordrebehandling gjøres enkelt direkte i nettbutikkportalen. Avhengig av regnskapssystem, sendes ordrene enten til regnskapssystemet for videre behandling, eller faktureres og bokføres automatisk dersom dere benytter vår integrasjon Atlantic eBridge.
  • Ordrebekreftelse
    Ved fullført ordre sendes automatisk ordrebekreftelse til kunden med oversikt over kjøpet.
  • Angrerettskjema
    Ved fullført ordre sendes angrerettskjema i henhold til norsk lov.
  • Responsivt design
    En gjennomarbeidet responsiv mal utført av profesjonelle designere og utviklere.
  • Sticky Header
    Header med menylinje følger kundene nedover siden ved scroll, og gjør det enkelt å navigere videre i menyen.
  • Dropdown handlekurv
    Når kundene legger varer i handlekurven vises innholdet i en dropdown under handlekurvikonet.
  • Filter i produktlister
    Filternavigasjon gjør at besøkende til nettbutikken enkelt kan finne frem til produkter ved å filtrere varene på eksempelvis produktkategorier, produktattributter, produkttagger og pris.
  • Artikkelområde
    Dette området kan brukes til artikler, nyheter eller som en blogg.
  • Utvalgte artikler på fremsiden
    På fremsiden kan dere velge å ha fire artikler, dette kan være sist publiserte, eller utvalgte artikler.
  • Produkter i artikkelvisning
    Hvis du ønsker å sende kunder fra en artikkel inn på spesifikke produkter, kan du promotere produkter i artiklene, med direkte link inn til produktvisning.
  • Google Tag Manager
    Vi setter opp Google Tag Manager, med tagger og triggere for GA4 og integrerer dette i nettbutikken.
  • Google Analytics 4
    Integreres via Google Tag Manager
  • Påmelding til nyhetsbrev
    Dine kunder kan enkelt melde seg på nyhetsbrev, både på forsiden, ved pop-up og i utsjekken. For å sende nyhetsbrev fra nettbutikkportalen, må du kjøpe tilhørende nyhetsbrevmodul.
  • Kundesenter
    Tilgang til vårt flotte kundesenter som står klar til å bistå dere med alt dere måtte lure på.
  • Prosjektleder
    Dere får tildelt en dedikert prosjektleder som hjelper dere fra start, og ved senere anledninger om behovet for utvidelse oppstår.
  • Sikkerhetskopiering
    Det gjøres sikkerhetsmessig backup av alle våre nettbutikker minst en gang per døgn.

Hva sier kundene?

Vi leverer alt fra standard nettbutikkmaler til større avanserte nettbutikkløsninger. Se et utvalg av våre kundereferanser her:

Er du interessert i å vite mer?

Ta kontakt med oss på tlf.: 70 33 21 90, eller skriv til oss via vårt kontaktskjema under.