Meny

Om support

Hva er inkludert i supportavtalen? 

Supportavtalen innebærer at du kan henvende deg til vårt kompetansesenter via telefon eller mail med spørsmål som gjelder programmets installasjonsprosedyrer og bruksområde. Eksempler på dette er:

  • Hvordan spesifikke oppgaver gjennomføres i Unimicro V3
  • Hvor en finner knapper, menyer og funksjoner
  • Hvordan programmet lastes ned, installeres og kobles mot database

Vi bruker ofte TeamViewer for å fjernstyre din PC i prosessen. På den måten kan vi enkelt vise hvordan ting gjøres, eller søke etter feil. I noen tilfeller kan vi også demonstrere hvordan en oppgave løses i praksis.

Vi tilbyr ofte hjelp som går ut over supportavtalens rammer, mot betaling. Vi gir deg alltid beskjed før vi yter hjelp som medfører ekstra kostnad. Eksempler på dette er:

  • En mer omfattende gjennomgang av et tema du trenger å sette deg inn i
  • Utførelse av arbeid via fjernsupport, for eksempel import av varer, kunder eller lignende
  • Faglig bistand til kontobruk, oppsett av lønnsarter, hvordan føre et bilag
  • Avstemming av terminoppgaver og MVA-oppgaver
  • Korreksjon av A-meldinger
  • Redigering av rapporter

Slike oppdrag forutsetter at vi har kapasitet, og noe leveringstid kan forekomme.