Hva er inkludert i supportavtalen?
Supportavtalen innebærer at du kan henvende deg til vårt kompetansesenter via telefon eller mail med spørsmål som gjelder programmets installasjonsprosedyrer og bruksområde. Eksempler på dette er:
- Hvordan spesifikke oppgaver gjennomføres i Unimicro V3
- Hvor en finner knapper, menyer og funksjoner
- Hvordan programmet lastes ned, installeres og kobles mot database
Vi bruker ofte TeamViewer for å fjernstyre din PC i prosessen. På den måten kan vi enkelt vise hvordan ting gjøres, eller søke etter feil. I noen tilfeller kan vi også demonstrere hvordan en oppgave løses i praksis.
Vi tilbyr ofte hjelp som går ut over supportavtalens rammer, mot betaling. Vi gir deg alltid beskjed før vi yter hjelp som medfører ekstra kostnad. Eksempler på dette er:
- En mer omfattende gjennomgang av et tema du trenger å sette deg inn i
- Utførelse av arbeid via fjernsupport, for eksempel import av varer, kunder eller lignende
- Faglig bistand til kontobruk, oppsett av lønnsarter, hvordan føre et bilag
- Avstemming av terminoppgaver og MVA-oppgaver
- Korreksjon av A-meldinger
- Redigering av rapporter
Slike oppdrag forutsetter at vi har kapasitet, og noe leveringstid kan forekomme.