Registrere retursalg Dersom du har registrert noe feil i kassen eller kunden kommer tilbake med en vare må dette registreres i kassen. I salgsbildet ligger to knapper: Lag kreditnota og Kreditnota siste salg. Velger du Lag kreditnota kan du søke frem en hvilken som helst faktura og den vil da legge seg med negativt fortegn i salgsbildet.Knappen Kreditnota siste salg henter inn igjen forrige salg og legger det inn med negativt fortegn i salgsbildet. Her kan du gjøre eventuelle endringer. Trykk så på en av Betalingsknappene oppe i bildet. Når du kommer inn i betalingsbildet, legg da spesielt merke til haken som vises nede i bildet; Tilgodeseddel.Dersom denne haken er på og du trykker OK, vil det komme ut en tilgodeseddel (forutsatt at du har satt inn kvittering for dette i Systeminnstillingene) og systemet fører posten mot konto for tilgodesedler. Hvis du skal gi kunden pengene tilbake må du huske på å fjerne haken for tilgodeseddel, ellers får du differanse i kassen. Eventuelle tilgodesedler kan sees under Forespørsel – Tilgodesedler i Åpningsbildet i butikkdata.