Purrestopp og Nullstille purring Purrestopp på kunde Dersom en kunde aldri skal purres, kan du inne på kundekortet under arfanen Betingelser - Purring hake av for dette: Purrestopp på faktura Dersom en enkeltfaktura ikke skal purres, kan du velge å purrestoppe den. Dette kan du gjøre enten inne fra purrebildet, velg arkfanen Rediger og Purrestopp: Eller du kan søke opp fakturaen i oversiktsbildet (Grønn V) og velge Purrestopp (redigere) her: I begge tilfeller får du opp denne boksen og må skrive en begrunnelse for hvorfor fakturaen skal purrestoppes: Når en faktura er purrestoppet vil den vise med grå bakgrunn i purrebildet som vist under og du kan ikke hake av for å purre denne. Det er mulig å sette på hake nede i bildet for å skjule fakturaer som er purrestoppet: Nullstille eller slette purring Inne i purrerutinen er det mulig å slette hele siste purrejobb, men om du ønsker å slette en enkelt purring kan du gjøre det ved å gå inn på kundekortet, velge Kundestatus og arkfanen Purring. Nullstille purring: Marker aktuell faktura og velg Nullstill purring. Fakturaen vil da dukke opp igjen i purrelisten og du kan purre den på nytt. Slett purring: Om du ønsker å slette en purring, velg fakturaen og trykk Slett purring. Fakturaen dukker da ikke opp igjen i purrelisten og kan ikke purres på nytt.