Kjente problemstillinger ved Autobank Vi vil her gå igjennom noen problemstillinger vi kjenner til i forbindelse med bruk av Autobank. Dersom filene ikke kommer inn, bør man begynne med å sjekke om Uni24-synken går eller om den har stoppet. Hovedmeny - Administrasjon - Uni24Administrasjon. Dersom Siste synk er mer enn 30 minutter siden, går ikke den automatiske synken. Sjekk at haken for Kjør automatisk er på nede til venstre i bildet. Nede i bildet her vil det stå dersom synkroniseringen kjøres fra en server: Det er viktig at det er norsk tegnsetting på serveren der synken kjører og at «mrc0o84r7u.database.windows.net tcp port 1433» er åpen for utgående trafikk. I bildet over, gå til Versjon og sjekk at dere har siste versjon av synken. Synkroniseringstjenesten finner du ved å trykke på windows-ikonet nede til venstre på skjermen og så skrive inn services.msc Her finner du Uni24SynkService og kan sjekke status for denne. Dersom driver ikke er installert kan du følge denne stien: C:\Program Files (x86)\UniMicro\Sync Her finner du en liste over de klientene som er aktivert og under Verktøy finner du valg for å installere driver til Uni24-synken.