Godkjenne eller avvise et fakturamottak Når en bruker har fått tildelt et fakturamottak, så kan brukeren logge inn i fakturamottaket og velge å godkjenne (= akseptere) fakturamottaket, eller avvise det. For å godkjenne eller avvise, marker fakturamottaket i listen og velg Godkjenn (eller Avvis): Du får da opp et spørsmål om å bekrefte valget du har gjort. Dersom du ønsker å godkjenne (eller avvise), svar Ja: Dersom den som tildelte valgte å kreve en kommetar, så må du registrere inn en kommentar for å få godkjent. Skriv inn kommentaren og velg OK: Kommentaren vil du se igjen under Godkjenningsstatus: Dersom fakturamottaket blir avvist så blir teksten under Godkjenningsstatus rød, samtidig som det finnes en Evaluert dato. Akseptert er ikke fylt ut. Status på fakturamottaket blir i normalflyt satt tilbake til Opprettet, slik at du kan velge om du vil tildele på nytt, slette el.l. Dersom du velger å tildele på nytt så vil du fremdeles se at fakturamottaket opprinnelig ble avvist under Godkjenningsstatus: Når fakturamottaket er akseptert, så er det klart for neste steg i prosessen. Det er gjerne bokføring og betaling.